Monday, May 10, 2010

mencari rumah

inilah naseb tinggal kat perth..sikijap2 kena pindah wo..
manyak penat la .. 

Astaghfirullah..tanak lah whining2 lagi camnie..hiks hiks..
anyway, rumah first ana gi view tadi  telah merentap jantung saya..
saya nak! saya nak! saya nak jugak!

cantik sgt rumah tu..

firstly, ana suker sbb kat garden dia ada roses!!

red, pink, yellow and white..so pretty!

then interior dia very English gitu..

ada fireplace yang sangat kiut..

it is also, Alhamdulillah... within my budget..

ana tak sabar nak masuk rumah baru. tp application tak hantar lagi

ehem..ehem..yelah saya tahu..nak isi lah borang application tu skrg..

ok, any update ana akan cerita lagi ok.

korang, doakan ana berjaya dapat rumah rose tue ok..

cayang u all!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...